منتديات كلاسيك لايف
يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
ادارة المنتدي يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
منتديات كلاسيك لايف
يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
ادارة المنتدي يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Icon3
منتديات كلاسيك لايف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلاسيك لايف

الرئيسيةكلاسيك لايفأحدث الصورالتسجيلدخول

يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
♥ Ċℓαѕṣΐς
مُؤسس كلاسيك لايف
مُؤسس كلاسيك لايف

♣ التسِجيلٌ » : 11/02/2011
♣ مشَارَڪاتْي » : 4007
♣ دولتي » : Egypt

يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Empty
مُساهمةموضوع: يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف   يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Emptyالخميس سبتمبر 19, 2013 7:53 am

13 دسيمبر 2013
يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف 7f3e860efe
فيديو عبدالله الشريف الخطايا اوع يفوتك

إحنا معانا ربنا وإنت معاك شرطة وجيش إحنا الكرامة بترتوى من دمنا وإنت شايفها ماتساويش فَـ ماتِدِّعيش عشان إنت متأكد وعارف إنى فى الإرهاب ماليش والجيش ده مش جيشك لوحدك ، إنت تقصد أنهو جيش !؟ أخويا متجند حداكم وليا عمى باش شويش تعرف كمان !! أنا ليا صاحب مالعساكر اللى ماتوا فى العريش فَـ ماتاجرش بدمهم فماتاجرش بدمهم لأن فيه غيرهم كتير ماتوا برصاصك زيهم طول عمر شعب بلدنا واحد الهم واحد الفرح واحد والمولى رب الكون بحاااله مش بس ربى وربهم.. ! لا 
شاهد القصيده يوتيوب

https://classiclife.0wn0.com
shamirnda
عضو نشيط
عضو نشيط
shamirnda

♣ التسِجيلٌ » : 21/10/2013
♣ مشَارَڪاتْي » : 175
♣ دولتي » : Egypt

يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف   يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف Emptyالأحد ديسمبر 01, 2013 11:22 am

فائقة الجمال والروعة
كم هو رائع موضوعكِ
دوما اختياراتكِ مميزة
سلم لنا ذوقكِ الرفيع
كل الشكر والتقدير
يوتيوب]عبدالله الشريف انا مكمل بسلمية -كلمات انا مكمل بسلميه لعبدالله الشريف 786107
http://shamirnda.ahlamontada.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سبب وفاة محمد الشريف , قصة وفاة الطفل المصري محمد الشريف بعد ادائه في Arabs Got Talent عرب غوت تالنت 3
» يوتيوب جزيرة الكنز السعودية
» جمل طبعة للمصحف الشريف كاملا بصيغة pdf
» يوتيوب مضحك أخطاء الحرس الملكي
» هجوم عنيف على مقر الوداد المغربي واعتداء على المدرب الشريف واللاعبين